duoker.hu

Vegyes termékkörű kiskereskedelem magánszemélyeknek részletek

Bárki számára, regisztráció nélkül is elérhető webáruházunk, ahol akár kis tételben is tud rendelni. Sportszer (szobabicikli, súlyzó, labda...stb.), szabadidős kellékek (trambulin, hűtőláda, hinta, roller ...stb.), egészség (tapek, tapaszok, masszázs és egyéb sportgyógyászati termékek), épületgépészeti anyagok (víz, gáz, fűtés szerelés) illetve könyv, otthon, kert, szerszám, csavar, műszaki cikk...stb. témakörbe tartozó termékek közül válogathat.

Nagyker webáruház viszonteladóknak, szakembereknek részletek

Elsősorban viszonteladók, kineziologiai tape terapeuták, orvosok, masszőrök, gyógytornászok, szállodák, gyógyfürdők számára ajánljuk, akiket csak a tematikusan szűkített kineziológiai tapasz, masszázs és sportgyógyászati termékeink érdekelnek.

Csak érvényes adószámmal rendelkező vállalkozások számára elérhető oldalunk, és a minimum rendelési érték bruttó 20 000 Ft.

Rendeljen nagykereskedelmi áron!

sportgyogyaszati.hu

Gyűjtő mennyiségben nagyker áron! Szakembereknek, sportolóknak, sportkluboknak részletek

Elsősorban szakemberek, sportolók, sportklubok számára, de bárki számára elérhető webáruházunk. Azoknak ajánljuk, akik rendszeresen használnak sportgyógyászati termékeket, mivel gyűjtőcsomagolásokban (6,8,10,12...stb. darab termék) lehetőségük van nagyker áron is megrendelni azokat, de akár kis tételben, darabonként is rendelhetnek a sportgyógyászati, masszás, elsősegély, sportszer...stb. termékeink közül.

MINDEN egy helyen, MINDEN, ami az egészséges és sikeres sportoláshoz, hatákony terápiához szükséges lehet!

Kinesio tape - Fájdalomcsillapító tapasz

Kinesio tape - fájdalomcsillapító tapasz ismertetése

A köznyelvben kinesio tape-ként is ismert, a bőrre könnyedén felragasztható kineziológia tapasz javarészt pamut alapanyagból előállított, egyénileg is alkalmazható elasztikus szalag. Használata hirtelen fellépő izomfájdalom, húzódás, és egyéb mozgásszervi panasz, illetve heveny fájdalom csillapítására javasolt.

6+1 érv a kineziológiai tapasz mellett

• Használata egyszerű: bárhol és bármikor felhelyezhető;
  • széles körű alkalmazási lehetőségeket biztosít (térd, gerinc, stb.);
  • nem tartalmaz kémiai hatóanyagokat, a legtöbb esetben nem okoz bőrirritációt;
  • eddigi ismereteink szerint mellékhatások nélkül, teljes biztonsággal alkalmazható;
  • jól tapad, a mozgást nem, vagy csak kis mértékben korlátozza;
  • stabilizálja, ezáltal nyugtatja az izmokat és izomszöveteket egyaránt;
  • hatékonyan csillapítja a fájdalmat, méghozzá gyógyszerek nélkül.

Mikor használható a fájdalomcsillapító tapasz?

• Izomhúzódás, zúzódás, ficam és ínszalagsérülés esetén;
  • túlzott izomfeszesség, illetve görcs enyhítésének okán;
  • ízületi vizenyősség megszüntetésének érdekében;
  • mozgásszervi rehabilitáció vagy gyógytorna során;
  • sőt akár menstruációs panaszok, görcsök fennállásának esetén is!

Fájdalomcsillapító tapasz alkalmazása

Hogyan távolítható el a fájdalomcsillapító tapasz?

A fájdalommentes eljárás érdekében javasoljuk, hogy a kinesio tape-et nedvesen (akár a zuhany alatt, vagy a kádban ülve) távolítsa el! Feszítse meg a bőrt az adott felületen, és a szőrzet növekedésével megegyező irányba rántsa le a tapaszt!

Tapaszos színterápia? Létezik, és működik!

Bizonyított tény, hogy lelki- és egészségügyi állapotunkat a színek nagyban befolyásolják - nincs ez másként a színes kineziológiai tapaszokkal sem! A meleg tónusú modellek segítenek a gyógyulás folyamatának felgyorsításában, a fájdalom enyhítésében. Ezzel szemben a hideg árnyalatokkal bíró termékek nyugtatják és hűsítik az érzékeny területeket.

Bizonytalan a megfelelő színű tapasz kiválasztását illetően? Kérje szakértők segítségét - találják meg közösen az Ön számára legoptimálisabbat Asiamed, Nasara, Tape Original vagy Elyth termékeink között!

Fontos!

A fájdalomcsillapító tapaszt speciális taping technikával, kizárólag szakavatott orvosok, gyógytornászok és fizioterapeuták tudják pontosan felhelyezni! Kérjük, amennyiben Ön is a kineziológiai tapasz használata mellett dönt, forduljon szakemberhez annak helyes alkalmazása érdekében!

Kineziológiai tapasz és szalag

Szeretne még többet tudni Asiamed, Nasara, Tape Original vagy Elyth termékeinkről? Bizonytalan a rendelést illetően? Keressen minket elérhetőségeink valamelyikén - örömmel választ adunk felmerülő kérdéseire!

Tekintse meg a teljes kineziológiai tapasz választékunkat! Kattintson!

Néhány kiemelt ajánlatunk fájdalomcsillapító tapaszaink kínálatából: