Újdonságok

Webáruházunk célja, hogy vásárlóink teljes elégedettséggel legyenek termékeink iránt. Éppen ezért az ő igényüket és elvárásukat szem előtt tartva alakítjuk kínálatunkat. Nézze meg Ön is legújabb termékeinket ebben a kategóriában! Akár masszázshoz vagy fizioterápiához keres kinesio tape-eket, akár természetgyógyászati célokat szolgáló eszközök után kutat, nem fog üres kézzel távozni. Válasszon és rendeljen most, kedvező házhozszállítási feltételekkel országszerte!

SGY-013-REFIT

Hagyományos svájci recept és a legújabb ismeretek alapján gyártott nagy dózisú gyógynövény kivonatokat tartalmazó lóbalzsam: levendula, rozmaring, fekete nadálytő, vadgesztenye, eukaliptusz, teafa olaj, mentol, tőzeg, kámfor és metil-szalicilát tartalommal.

A hagyományos népgyógyászat szerint:
A levendula elősegíti a vérkeringést, fokozza a bőr vérellátását és jótékony hatást gyakorol reumatikus panaszok esetén is.
A rozmaring csökkenti a reumatikus fájdalmakat, fokozza a bőr vérellátását, segíti az izomfájdalmak és ízületi gyulladás enyhülését.
A fekete nadálytő gyulladáscsökkentő, a vadgesztenye gyulladás és duzzanatcsökkentő hatású.
Az eukaliptusz fertőtlenít és segít a különböző mozgásszervi és reumatikus bántalmak esetében is.
A teafa olaj kiváló fertőtlenítő és gyógyító ereje, tisztító tulajdonságai, nem irritálják a bőrt, segítik és tisztítják a sejteket és a szöveteket, elősegítik az izom és ízületi gyógyulást.
A mentol hűsítő, fertőtlenítő és gyulladásgátló.
A tiszta tőzeg kivonat egyedülálló gyulladáscsökkentő és vírusellenes hatású, valamint védi is a bőrt az erős napfénytől.
A kámfor helyi vérbőséget okozó és gyulladáscsökkentő.
A metil-szalicilát pedig fájdalomcsillapító hatású.

Kiválóan alkalmas ízületi és izomfájdalmak illetve gyulladásos problémák, különböző sportsérülések, esések során szerzett véraláfutások, zúzódások, vérömlenyek felszívódásához, csonttörések utáni kezelések kiegészítőjeként bőrápolási céllal; továbbá jól alkalmazható a gerincoszlop nyaki szakaszának, a hátcsigolyák és a gerinc ágyéki szakaszának fájdalma esetén is.

SGY-011-REFIT
Nagyon hatékony gél, amely természetes mentolt és eukaliptuszt illetve egyéb rendkívül összetett hatóanyagokat tartalmaz. Különösen alkalmas erősen feszült izmok ellazítására, edzés után fáradtság enyhítésére.
SGY-012-REFIT
Mentol, fekete nadálytő és vadgesztenye tartalmú jégzselé. A hagyományos népgyógyászat szerint a mentol frissítő és lazító hatású, a vadgesztenye jótékonynan hat az erekre, a fekete nadálytő pedig jól alkalmazható duzzanatok, vérömlenyek kezelésére, illetve törések után.

A praktikus roll-on kiszerelésnek (golyós dezodoros megoldás) köszönhetően a keze nem lesz krémes, géles. Nem kell utána a kezét alaposan megmosnia.
SGY-009-REFIT
Nagyon hatékony, extra erős gél, amely 2,5% természetes mentolt és egyéb rendkívül összetett hatóanyagokat tartalmaz. Különösen alkalmas erősen feszült izmok ellazítására, edzés után fáradtság enyhítésére. De alkalmazható helyileg foci, jégkorong vagy más mérkőzés közben izom zúzódásokra jegelés helyett.
SGY-G57-REFIT

A hagyományos népgyógyászat szerint:
levendula elősegíti a vérkeringést, fokozza a bőr vérellátását és jótékony hatást gyakorol reumatikus panaszok esetén is.
rozmaring csökkenti a reumatikus fájdalmakat, fokozza a bőr vérellátását, segíti az izomfájdalmak és ízületi gyulladás enyhülését.
fekete nadálytő gyulladáscsökkentő, a vadgesztenye gyulladás és duzzanatcsökkentő hatású.
Az eukaliptusz fertőtlenít és segít a különböző mozgásszervi és reumatikus bántalmak esetében is.
teafa olaj kiváló fertőtlenítő és gyógyító ereje, tisztító tulajdonságai, nem irritálják a bőrt, segítik és tisztítják a sejteket és a szöveteket, elősegítik az izom és ízületi gyógyulást.
mentol hűsítő, fertőtlenítő és gyulladásgátló.
A tiszta tőzeg kivonat egyedülálló gyulladáscsökkentő és vírusellenes hatású, valamint védi is a bőrt az erős napfénytől.
kámfor helyi vérbőséget okozó és gyulladáscsökkentő.
metil-szalicilát pedig fájdalomcsillapító hatású.

SGY-G69-REFIT
Opodeldok extra erős, hűsítő változata extra mentol tartalommal. A mentolnak köszönhetően extra frissítő, lazító hatása van a hagyományos Opodeldok kenőcs kámfor, levendula és a rozmaring tartalomának köszönhető jótékony hatásokon túl. A leggyakrabban ízületi fájdalom, izomfáradtság, reuma, ízületi gyulladás... stb. esetén használják.
SGY-G70-REFIT
Régi-új ismerős, a nagyszülők kedvence! Opodeldok melegítő változata extra fahéj, gyömbér és paprika tartalommal. A fahéj, gyömbér és paprika tartalomnak köszönhetően extra vérbőségfokozó, melegítő, lazító hatása van a hagyományos Opodeldok kenőcs  kámfor, levendula és a rozmaring tartalomának köszönhető jótékony hatásokon túl. A leggyakrabban ízületi fájdalom, izomfáradtság, reuma, ízületi gyulladás, köszvény... stb. esetén használják.
SGY-G60-REFIT
SGY-383-10-MAST

JELLEMZŐK: A Master-Aid Sport Ghiaccio spray (jég-spray) a sporttevékenységek folyamán keletkezett sérülések, zúzódásuk, ficamok, rándulások okozta fájdalmak enyhítésére, a sérült területek gyors hűtésére szolgáló kiváló minőségű termék.

Tartalma Propán N-bután és I-bután gáz speciális keveréke. A gázkeverék a permetezéskor a levegővel kémiai reakcióba lép és egy mechanikus fagyasztó hatás jön létre. Az ózonrétegre káros hajtóanyagot nem tartalmaz.

FELHASZNÁLÁS: A sérült részre kell permetezni 15-20 cm-nyi távolságról 3-4 másodpercig. Amikor feltűnik egy vékony fehér réteg a bepermetezett felületen, a permetezést be kell fejezni. Ismételje meg az alkalmazást legalább háromszor, rövid és szünetekkel megszakított permetezéssel. A hideg, mechanikus fájdalomcsillapítás időszakosan megszünteti a fájdalmat.

FIGYELMEZTETÉSEK:

Rendkívül tűzveszélyes aeroszol.
Nem szabad alkalmazni közvetlenül nyílt sérüléseken, horzsolásokon, szem és nyálkahártya környékén.
Nem szabad belélegezni a terméket, és gyermekektől védett helyen kell tárolni.
A tartály nyomás alatt van.
Napsugaraktól és 50°C-nál magasabb hőmérséklettől védeni kell.
Nem szabad kilyukasztani, ütögetni vagy tűzbe dobni.
Nem szabad láng vagy izzó tárgy, szikra közelében tartani.
Használata során a dohányzás tilos.
Kerülni kell a szemmel való érintkezést.
Lenyelés esetén azonnal orvoshoz kell fordulni.

Felhasználói kör: Professzionális, lakossági.

Biztonsági adatlap letölthető: itt

SGY-381-10-MAST
Egyesével csomagolt Underwrap.

A Master-Aid Sport Salvapelle (bőrvédő szalag) speciális felhasználásra ajánlott. Főként tartó kötések alkalmazásakor a bőrfelület védelmére szolgáló könnyű és vékony 100% poliuretán hab szalag. Könnyen téphető, a szerkezete porózus, így lehetővé teszi a bőr lélegzését, mellyel elkerülhető a kötések alatti izzadás vagy irritáció.

FELHASZNÁLÁS:
A merevítő kötözési eljárásokban használható mint pl: Merev tartókötések, tapadó szorító kötések esetén, közvetlenül a bőrfelületre a kötések alá kell felhelyezni. Így kiválóan megvédi a traumának kitett izületek bőrfelületét, megvédi a sérült területeket a további tevékenységek alatt esetleg bekövetkezendő újabb stressz helyzetektől, sérülésektől, így komfortos megnyugtató érzést biztosít. Használható különböző sporttevékenység folyamán, védelemként edzés vagy verseny alatt. Különböző funkcionális merevítő kötésekkel (rugalmas pólyák) együtt, illetve közvetlenül a bőrfelületen is alkalmazható, rögzítéséhez azonban minden esetben tapasz használata javasolt.
SGY-AT3B-ACU
ACUTOP Classic kineziológiai szalag sport és terápiás célokra. Anyaga: pamut (93%), spandex (7%). Latexmentes. A kineziológiai szalagok sikeresen alkalmazhatóak a következő esetekben: keringési probléma, duzzanatcsökkentés, gyengült izom, fájdalomcsökkentés, ízületi mozgásterjedelem növelés, sérült idegek esetén, instabilitás támasztásához, nyirokkeringési problémáknál.

Száraz, hűvös helyen tárolandó.

A tartós közvetlen napsütés, magas hőmérséklet (35 Celsius felett) vagy magas páratartalom (65 % felett) ronthatja minőségét.
SGY-AT2B-ACU

Száraz, hűvös helyen tárolandó.