Kineziológiai Szalagok, Kineziológiai Tapaszok

Kineziológiai szalagok, kineziológiai tapaszok

Válasszon igényeinek megfelelően több mint száz elérhető szalag közül! A fájdalomcsillapító tapaszokat több terméktulajdonság alapján kategorizáltuk, így a szűrő kereső segítségével biztosan sikerül meghozni a legjobb döntést. Legyen szó akár a hétköznapi használatra is ajánlott Asiamed és Nasara, vagy akár a profi sportolók által is közkedvelt prémium Elyth tape termékekről, nálunk garantáltan megtalálja!

Sportsérülés? Ízületi bántalmak? Tapassza le a fájdalmat!

Ismerkedjen meg a kineziológiai szalagok áldásos hatásaival!

A kinesio tape japán találmány: Kenzo Kase orvos-csontkovács készítette el az első példányt, utat nyitva ezzel a sérült testrészek, végtagok mielőbbi gyógyulása felé. A speciális fájdalomcsillapító tapaszok izom- és ízületi regenációt gyorsító hatásának titka a stabil tapadás, mely kellő rugalmassággal párosul, emellett a gyógyászati segédeszközök víz- és légáteresztő kialakítása sem elhanyagolható.

A szalagok különlegessége abban rejlik, hogy kémiai reagensek segítsége nélkül veszik fel a harcot a szabad mozgást korlátozó, fájdalmas sérülésekkel szemben.

A kineziológiai tapaszok jótékony hatásai:

• csökkentik a fájdalomérzetet;
  • serkentik a vér és a nyirokfolyadék keringését;
  • csillapítják a terhelést, gátolják a gyulladások kialakulását;
  • lazítják a bőrt és a bőr alatti kötőszöveteket;
  • csökkentik az izomgörcsök kialakulásának kockázatát.

Milyen panaszok, problémák esetén javallott kineziológiai szalag felhelyezése?</h3

• Sportsérülések;
  • idegi eredetű fájdalmak;
  • gerincbántalmak, gerincferdülés;
  • húzódás, ficam;
  • izomgörcsök;
  • testtartás-javítás;
  • nyak-, hát- és deréktáji panaszok;
  • ízületi gyulladások;
  • műtétek utáni rehabilitáció kiegészítéseként.

Fontos tudni, hogy a kineziológiai tapasz felhelyezése gyakorlatot, szakértelmet kíván, ezért mindenképpen keresse fel orvosát vagy gyógytornászát, és bízza rá a műveletet! Az orvosi közreműködés nemcsak a tapasz megfelelő használata miatt ajánlott, hanem az átfogó kivizsgálás elvégzése okán is, ami ahhoz szükséges, hogy kizárja azokat a betegségeket, sérüléseket, melyek esetében ellenjavallott a kineziológiai szalag alkalmazása.

Kineziológiai szalagok remek áron, óriási választékban

Felkeltette érdeklődését ismertetőnk? Tegyen próbát, és tapasztalja meg saját bőrén a fájdalomcsillapító tapaszok előnyeit! Webshopunkban megbízható márkák variábilis kínálata várja, melyben könnyedén rátalálhat a megfelelő típusra és kiszerelésre, akár a hétköznapi alkalmazásra szánt Asiamed, akár a kifejezetten sportolók számára kifejlesztett Elyth tape áll közelebb életformájához. Válogasson célzottan, és szerezze be termékeinket kedvező feltételekkel, gyors házhoz szállítással!