REFIT Lóbalzsam 500 ml

REFIT Lóbalzsam 500 ml
Hétköznapi használatra vásárolna magánszemélyként?

Bárki számára, regisztráció nélkül is elérhető webáruházunk, ahol akár kis tételben is tud rendelni. Sportszer (szobabicikli, súlyzó, labda...stb.), szabadidős kellékek (trambulin, hűtőláda, hinta, roller ...stb.), egészség (tapek, tapaszok, masszázs és egyéb sportgyógyászati termékek), épületgépészeti anyagok (víz, gáz, fűtés szerelés) illetve könyv, otthon, kert, szerszám, csavar, műszaki cikk...stb. témakörbe tartozó termékek közül válogathat.

Rendszeres használja, de nincs adószáma? Sportklubnak vásárol?

Elsősorban szakemberek, sportolók, sportklubok számára, de bárki számára elérhető webáruházunk. Azoknak ajánljuk, akik rendszeresen használnak sportgyógyászati termékeket, mivel gyűjtőcsomagolásokban (6,8,10,12...stb. darab termék) lehetőségük van nagyker áron is megrendelni azokat, de akár kis tételben, darabonként is rendelhetnek a sportgyógyászati, masszás, elsősegély, sportszer...stb. termékeink közül.

MINDEN egy helyen, MINDEN, ami az egészséges és sikeres sportoláshoz, hatákony terápiához szükséges lehet!

Hagyományos svájci recept és a legújabb ismeretek alapján gyártott nagy dózisú gyógynövény kivonatokat tartalmazó lóbalzsam: levendula, rozmaring, fekete nadálytő, vadgesztenye, eukaliptusz, teafa olaj, mentol, tőzeg, kámfor és metil-szalicilát tartalommal.

A hagyományos népgyógyászat szerint:
A levendula elősegíti a vérkeringést, fokozza a bőr vérellátását és jótékony hatást gyakorol reumatikus panaszok esetén is.
A rozmaring csökkenti a reumatikus fájdalmakat, fokozza a bőr vérellátását, segíti az izomfájdalmak és ízületi gyulladás enyhülését.
A fekete nadálytő gyulladáscsökkentő, a vadgesztenye gyulladás és duzzanatcsökkentő hatású.
Az eukaliptusz fertőtlenít és segít a különböző mozgásszervi és reumatikus bántalmak esetében is.
A teafa olaj kiváló fertőtlenítő és gyógyító ereje, tisztító tulajdonságai, nem irritálják a bőrt, segítik és tisztítják a sejteket és a szöveteket, elősegítik az izom és ízületi gyógyulást.
A mentol hűsítő, fertőtlenítő és gyulladásgátló.
A tiszta tőzeg kivonat egyedülálló gyulladáscsökkentő és vírusellenes hatású, valamint védi is a bőrt az erős napfénytől.
A kámfor helyi vérbőséget okozó és gyulladáscsökkentő.
A metil-szalicilát pedig fájdalomcsillapító hatású.

Kiválóan alkalmas ízületi és izomfájdalmak illetve gyulladásos problémák, különböző sportsérülések, esések során szerzett véraláfutások, zúzódások, vérömlenyek felszívódásához, csonttörések utáni kezelések kiegészítőjeként bőrápolási céllal; továbbá jól alkalmazható a gerincoszlop nyaki szakaszának, a hátcsigolyák és a gerinc ágyéki szakaszának fájdalma esetén is.

Részletek

Kiválóan alkalmas ízületi és izomfájdalmak illetve gyulladásos problémák kezelésére, különböző sportsérülések, esések során szerzett véraláfutások, zúzódások kezelésére, vérömlenyek felszívódásának elősegítésére, csonttörések utáni kezelések kiegészítőjeként bőrápolási céllal; továbbá jól alkalmazható a gerincoszlop nyaki szakaszának, a hátcsigolyák és a gerinc ágyéki szakaszának fájdalma esetén is, gyulladásgátló hatással.

Adatok
ALKATEGÓRIA
Sportkrém, Gyógyhatású Krém
MÁRKA
REFIT
TÍPUS
Gyógyhatású, Sérülésekre
MÉRET, KISZERELÉS, SÚLY
Cikkszám
SGY-013-REFIT
Hasonló termékek
Vélemények

Legyen Ön az első, aki véleményt ír!